cer criter aper maksudnyer

Sunday 10 August 2014

Aku budak baru belajar...

Dah lama aku tak tulis  tahun melompat tahun bulan melompat bulan hari berganti hari masa sentiasa mencemburui kita...umur pun dah meningkat ...andai masa itu boleh ku putar ..................

jangan nak berangan wahai insan ..masa yang berlalu biarkan berlalu  mulakan hari ini dengan semangat yang baru selalu...jangan jadi "HANGAT2 TAHIK AYAM" tu pepatah pernah aku dapat dulu .Sampai sekarang aku terngiang2 di telingat ...takut dan fobia aku....




Aku buat blog ni saja2 bukan untuk masuk majalah ,sekadar untuk aku buang serabut di kepala aku bila aku luahkan dekat blogni tak der yang komen kalau dkat FB hancus aku ada yang tak kena....he he 
 dalam  aku tak hebahkan blog aku ada gak insan yang kata blog aku ni tak `upgrade'  ,gambar kelabu .hurm aku terima seadanya sebab aku Budak baru belajar . biarpun apa orang nak kata aku belajar dari kesilapan aku terima kritikan  untuk tambah ilmu di dada.

suatu ketika aku saja hayunkan cik tetikuis ni g jelajah blog orang lain ,wah2 cantik2 blog demer siap ada yang masuk majalah  aku tak lah sampai ketahap itu tapi aku teringin nak buat blog cantik cangitu..
bermula hari ni aku cuba upgrade blog aku agar sedap mater memandang  he hee

sekian untuk hari ini (gambar ni hanya sekadar hiasan tiada kena mengena dengan yang hidup atau yang telah mati.

         mid. at. daughterharun1982@blogspot.com

No comments :

Post a Comment